Office 365—Wdrożenie Unified Communications w chmurze

Sprawdzona droga do udanego wdrożenia i zwrotu z inwestycji

Tritech System Technology – firma z ponad 10-letnim doświadczeniem we wdrażaniu, planowaniu, dostarczaniu i obsłudze rozwiązań unified communications, wideokonferencyjnych, telefonii IP oraz technologii sieciowych, przedstawia zestaw usług opartych na metodologii Skype Operations Framework (SOF), gwarantujących Klientom sukces wdrożenia oraz pełną obsługę powdrożeniową rozwiązań opartych na Microsoft Office 365 Skype for Business, Cloud PBX oraz PSTN Conferencing

Co to jest Skype Operations Framework (SOF)?

Skype Operations Framework (SOF) jest metodologią opracowaną przez Microsoft, która obejmuje kompletny zestaw:

  • dobrych praktyk i zasad
  • szczegółowych instrukcji i przewodników
  • narzędzi

zapewniającą:

  • poprawne zaplanowanie
  • udane uruchomienie
  • sprawne zarządzanie

usługami komunikacyjnymi Cloud PBX i PSTN Conferencing bazującymi na Microsoft Office 365 Skype for Business (Skype dla Firm).

W zakres metodologii wchodzą wszystkie etapy projektu od rozpoznania potrzeb klienta, planowania, wdrożenia, szkolenia użytkowników, zarządzania działającym systemem. Wszystko to dla zapewnienia wysokiej jakości funkcjonowania usługi, doboru właściwych funkcjonalności dla odpowiednich użytkowników oraz maksymalnego zwrotu z inwestycji w usługę Office 365 Skype dla Firm.

Dlaczego SOF?

Zdajemy sobie sprawę, że każda organizacja jest inna i posiada nieco inne potrzeby. Jednak zazwyczaj cele wdrożenia nowoczesnych narzędzi do komunikacji są bardzo podobne i sprowadzają się do obniżenia kosztów i zwiększenia efektywności poprzez transformację sposobu w jaki pracownicy komunikują się i współpracują między sobą.

Metodologia SOF została tak zaprojektowana, aby maksymalnie obniżyć ryzyka niepowodzenia wdrożenia i rozwiać wszelkie wątpliwości poprzez udostępnienie narzędzi, które zostały już sprawdzone i przetestowane podczas wielu wcześniejszych projektów.

Bez względu na to, na jakim etapie drogi do pełnego wykorzystania możliwości Skype dla Firm znajduje się Twoja organizacja będziemy w stanie dobrać odpowiednie przykłady podobnych projektów i adekwatną dokumentację. 

Tritech Cloud PBX & Video

Nasza oferta skierowana jest do klientów posiadających już dostęp do pakietu chmurowego Office 365, ale nie korzystających jeszcze produkcyjnie ze Skype dla Firm.

Celem naszych usług w ramach tej oferty jest udostępnienie użytkownikom:

  • komunikacji multimedialnej na bazie aplikacji Skype dla Firm
  • funkcji systemu telefonicznego na bazie usługi Microsoft Cloud PBX z możliwością prowadzenia wielostronnych audiokonferencji,
  • możliwości dołączania do konferencji zewnętrznych uczestników telefonicznych w oparciu o usługę Microsoft PSTN Conferencing
  • możliwości uczestniczenia w wideokonferencjach z wykorzystywaniem komputera PC, urządzeń mobilnych lub za pomocą dedykowanych urządzeń w salach konferencyjnych
  • Funkcjonalności dołączania uczestników w ramach i spoza organizacji, korzystających z systemów wideokonferencyjnych różnych dostawców.

Nasza oferta opiera się na metodologii Skype Operations Framework i cały proces jest podzielony na 3 etapy:

  • Plan (planowanie)
    • Analiza potrzeb biznesowych klienta
    • Analiza potrzeb funkcjonalnych poszczególnych użytkowników
    • Określenie wymagań i potwierdzenie gotowości niezbędnych do wdrożenia komponentów
    • Sprawdzenie infrastruktury sieciowej (Network Assesment)
    • Plan wdrożenia i szkoleń
  • Deliver (wdrożenie)
    • Wdrożenie i konfiguracja rozwiązania chmurowego
    • Realizacja styku do/z sieci Operatora PSTN
    • Przygotowanie materiałów szkoleniowych i adopcyjnych
    • Testy akceptacyjne
    • Instalacja i konfiguracja dodatkowych urządzeń końcowych (opcja)
    • Integracja z systemami PABX oraz urządzeniami wideo innych dostawców (opcja)
    • Przebudowa infrastruktury sieciowej (opcja)
  • Operate (obsługa powdrożeniowa)
    • Podstawowe szkolenia użytkowników oraz administratorów
    • Pełna obsługa w zakresie monitorowania, raportowania, rekonfiguracji oraz usuwania problemów (opcja)
    • Wsparcie oraz pomoc przy organizacji webinariów (opcja)

 

Dlaczego warto skorzystać z usługi Tritech Cloud PBX & Video?

Tritech to ponad 10 lat doświadczenia we wdrażaniu, planowaniu, dostarczaniu i obsłudze rozwiązań unified communications, wideokonferencyjnych, telefonii IP i technologii sieciowych. Dobrze znamy wady i zalety rozwiązań instalowanych lokalnie w siedzibie klienta (tzw. on-premises). Wiele z nich przez nas wdrożonych przenosiliśmy później do chmury, przechodząc razem z klientami proces analizy wszelkich za i przeciw. Mamy na swoim koncie także doświadczenie wynikające z budowania własnej usługi chmurowej wykorzystywanej przez klientów o bardzo różnych potrzebach i oczekiwaniach, co pozwala nam lepiej zrozumieć ich różne cele biznesowe i wymagania funkcjonalne.

Dzięki naszemu doświadczeniu w budowaniu i serwisowaniu sieci IP, rozumiemy jak ważną sprawą dla zapewnienia pożądanej jakości we wdrożeniu rozwiązania komunikacyjnego jest jej odpowiednie przygotowanie. Ogromną wagę przywiązujemy do przeprowadzenia analizy sieci i jej niezbędnych modyfikacji pod kątem planowanego wdrożenia rozwiązań bazujących na Skype dla Firm oferowanych jako serwis chmurowy Microsoft Office 365. 


 

Dla kogo przygotowaliśmy ofertę Tritech Cloud PBX & Video?

Tworząc tę ofertę bazowaliśmy na naszych doświadczeniach we współpracy z firmami posiadającymi 100-300 pracowników biurowych rozproszonych w kilku oddziałach i dla tego typu organizacji przeznaczona jest nasza standardowa propozycja.

Pełen opis usługi jest dostępny jest tutaj:


 


Kontakt:

Tritech System Technology Sp. z o.o.

ul. Anny German 15

01-794 Warszawa

tel. +48 225768360

email handel@tritech.pl