USŁUGI

Tritech New Technologies

Usługi wdrożeniowe


Kompleksowo zajmujemy się wdrożeniem rozwiązań z zakresu collaboration, rozwiązań sieciowych, struktury sieciowej, backupu danych czy bezpieczeństwa sieci.


Nasza wykwalifikowana kadra inżynierska i serwisowa potrafi umiejętnie wykorzystać istniejącą w organizacji Klienta infrastrukturę, sprawnie i efektywnie integrując ją z wdrażanymi rozwiązaniami przy pełnej operacyjnej współpracy i zrozumieniu potrzeb klienta

Powody dla których powinieneś realizować prace wdrożeniowe z firmą Tritech:

  • Wiele lat doświadczeń
  • Wysoko wykwalifikowana kadra inżynierów, ponad 400 różnego rodzaju wdrożeń
  • Pełne wsparcie posprzedażne (szkolenia, help desk, upgrade oprogramowania)
  • Gwarantowany i niezawodny serwis

Serwis i utrzymanie


Świadczymy usługi serwisowe dla terminali i systemów wideokonferencyjnych Tandberg/Cisco.


W pełnym zakresie naprawiamy uszkodzone urządzenia, upgradujemy oprogramowanie terminali, zmieniamy konfigurację urządzeń na życzenie klientów. Na czas naprawy oferujemy urządzenia zastępcze.

Usługi serwisowe świadczymy zarówno w sposób ciągły na podstawie okresowych umów serwisowych jak również jednorazowo po uprzednim zgłoszeniu usterki lub problemu.

Jesteśmy gotowi sprostać wyśrubowanym warunkom SLA, zapewniając naszym klientom możliwość komunikacji w zarządzaniu organizacją i realizacji kluczowych operacji biznesowych przy użyciu wideokonferencji.

Doradztwo techniczne


Wiedza i doświadczenie naszych konsultantów i inżynierów pozwala sprawnie poruszać się w obszarach unified communication, rozwiązań sieciowych, backupu danych i bezpieczeństwa sieci. 


Świadczymy usługi konsultingowe w zakresie:

  • usprawnienia i modernizacji istniejącej infrastruktury
  • doboru optymalnych urządzeń
  • projektowania rozwiązań pod klucz
  • •integracji, rozbudów infrastruktury IT

Nasi konsultanci proponują optymalne rozwiązania wsłuchując się w wymagania i potrzeby naszych klientów na podstawie audytów onsite oraz analizy stanu infrastruktury sieciowej, środowiska produkcyjnego jak również urządzeń peryferyjnych.

Powody dla których powinieneś skorzystać z doradztwa technicznego firmy Tritech

  • Wiele lat doświadczeń
  • Wysoko wykwalifikowana kadra inżynierów, ponad 400 różnego rodzaju wdrożeń
  • Pełne wsparcie posprzedażne
  • Gwarantowany i niezawodny serwis

Wsparcie techniczne


Warunki serwisu urządzeń w firmie Tritech System Technology Sp. z o.o.:


1. Wszystkie urządzenia zakupione w naszej firmie podlegają minimum 12 miesięcznej gwarancji.

2. Gwarancja uprawnia klienta do bezpłatnej naprawy urządzenia lub wymiany go na nowe w przypadku stwierdzenia usterki nie podlegającej naprawie.

3. Okres oczekiwania na informację odnośnie naprawy lub wymiany urządzenia wynosi do 14 dni

4. Naprawa urządzeń nie zakupionych w firmie Tritech System Technology Sp. z o.o. odbywać się będzie po indywidualnej diagnozie usterki, wycenie jej naprawy i akceptacji kosztu naprawy przez zlecającego.

5. Zgłoszenia urządzenia do naprawy dokonuje się poprzez wysłanie na adres serwis@tritech.pl maila zawierającego wypełniony formularz serwisowy.

6. Po nadesłaniu prawidłowo wypełnionego formularza naprawie zostanie przydzielony numer identyfikacyjny RMA oraz przesłana instrukcja dotycząca wysyłki sprzętu.

7. Prosimy powoływać się na numer RMA w kontaktach z naszym działem serwisu.

WARSZAWA

ul. Anny German 15
01-794 Warszawa

tel. +48  (22) 576 83 60
fax. +48 (22) 875 82 91

Katowice

ul. Żeliwna 38
40-599 Katowice

tel. +48 509 490 713

DZIAŁ SERWISU:

DZIAŁ HANDLOWY: