

COLLABORATION

Zoom to platforma collaboration, oferująca usługi wideokonferencji, webinariów, czatu, konferencji telefonicznych — w dowolnym czasie i miejscu oraz przy użyciu dowolnego urządzenia.
W Zoom zintegrowane są funkcje obecności telefonicznej, wiadomości błyskawicznych i wideo w rozdzielczości HD, udostępniania pulpitu i sterowania. Ścisła integracja z oprogramowaniem Outlook umożliwia planowanie spotkań Zoom bezpośrednio z programu.
W ramach scenariuszy B2B można przesyłać dźwięk i obraz w jakości HD. Zwiększ wydajność pracy zespołów, dzięki konferencjom i współpracy z udziałem wielu stron.
Zoom
-
Zintegrowana komunikacja: jeden intuicyjny klient do obsługi wiadomości błyskawicznych, telefonia IP, wizualna poczta głosowa, konferencje głosowe i internetowe, udostępnianie pulpitu (połączenia, czat, poczta głosowa),
-
Obecność: powiadamianie o dostępności w czasie rzeczywistym, wewnętrzne i zewnętrzne (jeśli funkcja jest włączona i potrzebna),
-
Aktualizacja dostępności przy użyciu kalendarza Microsoft Outlook lub serwera Exchange,
-
Automatyczna kalibracja statusu dostępności przy użyciu telefonu IP, co umożliwia ochronę prywatności w odniesieniu do telefonu i wiadomości błyskawicznych,
-
Wiadomości błyskawiczne w czasie rzeczywistym dostosowane do działalności biznesowej,
-
Czat grupowy,
-
Udostępnianie pulpitu,
-
Zdalna kontrola pulpitu,
-
Outlook 2007, 2010, 2013,
-
Status dostępności,
-
Wysyłanie wiadomości/nawiązywanie połączeń jednym kliknięciem,
-
Bezpośrednie uruchamianie współpracy sieciowej z programu Microsoft Outlook,
-
Zasady obowiązujące w całym przedsiębiorstwie,
SKYPE FOR BUSSINES
-
Udostępniane przez firmę Microsoft w ramach usługi Office 365,
-
Dostępność usługi na poziomie 99,9% z gwarancją finansową,
-
Automatyczne stosowanie poprawek i szybkie udostępnianie nowych funkcji,
-
Funkcje odnajdowania miejscowego w programach Skype dla firm, Exchange i SharePoint dostępne za pośrednictwem Centrum zbierania elektronicznych materiałów dowodowych,
-
Wiadomości błyskawiczne i informacje o obecności,
-
Równorzędne połączenia VoIP i wideo,
-
Połączenia audio i wideo oraz konferencje w sieci Web,
-
Łączność z innymi osobami za pośrednictwem sieci Skype,
-
Platforma deweloperska klienta,
-
Dostępność w systemach Android(TM), iOS, Mac i Windows oraz za pomocą klientów sieci Web.

Skype dla firm to niezawodna komunikacja biznesowa voice + video + chat stworzona dla firm.
-
Bezpieczniejsza komunikacja, dzięki wbudowanemu szyfrowaniu i autoryzacji za pośrednictwem usługi Active Directory,
-
Skalowalność na żądanie,

Zoom to platforma collaboration, oferująca usługi wideokonferencji, webinariów, czatu, konferencji telefonicznych — w dowolnym czasie i miejscu oraz przy użyciu dowolnego urządzenia.
W Zoom zintegrowane są funkcje obecności telefonicznej, wiadomości błyskawicznych i wideo w rozdzielczości HD, udostępniania pulpitu i sterowania. Ścisła integracja z oprogramowaniem Outlook umożliwia planowanie spotkań Zoom bezpośrednio z programu.
W ramach scenariuszy B2B można przesyłać dźwięk i obraz w jakości HD. Zwiększ wydajność pracy zespołów, dzięki konferencjom i współpracy z udziałem wielu stron.
Zoom
-
Zintegrowana komunikacja: jeden intuicyjny klient do obsługi wiadomości błyskawicznych, telefonia IP, wizualna poczta głosowa, konferencje głosowe i internetowe, udostępnianie pulpitu (połączenia, czat, poczta głosowa),
-
Obecność: powiadamianie o dostępności w czasie rzeczywistym, wewnętrzne i zewnętrzne (jeśli funkcja jest włączona i potrzebna),
-
Aktualizacja dostępności przy użyciu kalendarza Microsoft Outlook lub serwera Exchange,
-
Automatyczna kalibracja statusu dostępności przy użyciu telefonu IP, co umożliwia ochronę prywatności w odniesieniu do telefonu i wiadomości błyskawicznych,
-
Wiadomości błyskawiczne w czasie rzeczywistym dostosowane do działalności biznesowej,
-
Czat grupowy,
-
Udostępnianie pulpitu,
-
Zdalna kontrola pulpitu,
-
Outlook 2007, 2010, 2013,
-
Status dostępności,
-
Wysyłanie wiadomości/nawiązywanie połączeń jednym kliknięciem,
-
Bezpośrednie uruchamianie współpracy sieciowej z programu Microsoft Outlook,
-
Zasady obowiązujące w całym przedsiębiorstwie,