WSPARCIE TECHNICZNE
Warunki serwisu urządzeń w firmie Tritech System Technology Sp. z o.o.:
1. Wszystkie urządzenia zakupione w naszej firmie podlegają minimum 12 miesięcznej gwarancji.
2. Gwarancja uprawnia klienta do bezpłatnej naprawy urządzenia lub wymiany go na nowe w przypadku stwierdzenia usterki nie podlegającej naprawie.
3. Okres oczekiwania na informację odnośnie naprawy lub wymiany urządzenia wynosi do 14 dni
4. Naprawa urządzeń nie zakupionych w firmie Tritech System Technology Sp. z o.o. odbywać się będzie po indywidualnej diagnozie usterki, wycenie jej naprawy i akceptacji kosztu naprawy przez zlecającego.
5. Zgłoszenia urządzenia do naprawy dokonuje się poprzez wysłanie na adres maila zawierającego wypełniony formularz serwisowy.
6. Po nadesłaniu prawidłowo wypełnionego formularza naprawie zostanie przydzielony numer identyfikacyjny RMA oraz przesłana instrukcja dotycząca wysyłki sprzętu.
7. Prosimy powoływać się na numer RMA w kontaktach z naszym działem serwisu.